czwartek, 2 lutego 2012

Moja pierwsza wymianka


Witajcie!!!
Na początku stycznia wzięłam udział w wymiance broszkowej w szufladzie...



Moja wymiankową koleżanką jest Biatka która wykonała dla mnie broszkę w odcieniach zieleni na specjalne moje życzenie...Dostałam tez od Niej troszkę wycinanek i innych fajnych papierków potrzebnych do robienia kartek...Bardzo się cieszę...poszaleję troszkę z kartkami...Tak wyglądają otrzymane rzeczy:




Ja wykonałam dla Biatki broszkę w kolorze różowym i do tego dorobiłam Jej do kompletu kolczyki...to taki dodatek ode mnie poza wymianką...Nie ukrywam że była to moja pierwsza w życiu wymianka i pierwsza broszka jaką kiedykolwiek zrobiłam...Szczerze mówiąc jestem bardzo z niej zadowolona i dumna że nieźle mi wyszła...Oto moje dzieło:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz