środa, 15 lutego 2012

Coś innego niż zwykle...

Parę dni temu dostałam od swojego ukochanego kalendarz-notes na 2012r, ponieważ jest mi niezbędny gdy idę na spotkanie z klientką bądź klientem...a w związku z tym że był on taki zwykły postanowiłam go dziś upiększyć troszkę...wykonałam dekorację w moich ulubionych kolorkach, zieleni i fiolecie...oto efekty:




Fajnie się złożyło że w szufladzie jest akurat wyzwanie do którego mogę zgłosić swój kalendarz ponieważ jest on niezbędnikiem mojej torebki...temat wyzwania brzmi: Podaruj coś swojej torebce...ja jej podarowałam jak co roku kalendarz bez którego nie ruszam się z domu...


5 komentarzy:

  1. Piękny :)dziękuję za udział w Szufladowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie to zrobiłas...moje kolory.A co do mojego bloga,spróbuj go jeszcze raz zamieścic,może sie zawiesił.A ja ze swej strony poszukam...może mam jakąś blokadę.
    Masz super karteczki zostanę u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super wyszedl. i caly taki oklejony. widze,ze sie ostro wzielas zeby poznac tajniki scrapowe. do dziela ciotka do dziela - ja czekam na wiecej i wiecej :) ale sie bedzie dzialo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki wiosenny w kolorach, delikatny! Pozdrawiam z Szuflady!

    OdpowiedzUsuń