czwartek, 15 marca 2012

Wymianka na Dzień Kobiet!!!

Jakiś czas temu wzięłam udział w Wymiance z okazji Dnia Kobiet którą zorganizowała
Fleur De Cristal. Niestety ja swoją paczuszkę otrzymałam dopiero dziś ponieważ zaginęła w akcji gdzieś na poczcie nie wiadomo której ale na szczęście wróciła do nadawcy i Kamila znów wysłała ją do mnie...





Trzeba było wykonać coś własnoręcznie, dodatkowo dorzucić jakieś słodkości i biżutek mile widziany...ja swojej wymiankowej koleżance wysłałam takie rzeczy:


Wszystko starałam się wykonać w tej samej kolorystyce...lubię jak wszystko do siebie pasuje


Kartka


Kolczyki


Słodkości





A listonosz przyniósł dla mnie takie cuda od Kamili:

Zapakowana paczuszka


Jak rozpakowałam to oszalałam ze szczęścia


Buło tam piękne pudełeczko


W pudełeczku woreczek


A w woreczku piękne kolczyki niebieskie i zielone, zielona agrafka-broszka i musztardowa bransoletka....nie wiem skąd Kamila wiedziała że uwielbiam zieleń i niebieski....hm...


Była również piękna kartka z życzeniami


Sól do kąpieli w kolorze który opętał mnie jakiś czas temu


I słodkości: czekolada truskawkowa i żurawinka do zaparzenia....mniam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz