poniedziałek, 19 marca 2012

Z okazji narodzin synka!!!

W piątek moja druga przyjaciółka urodziła synka Filipka...tak mnie to natchnęło że dziś zrobiłam 3 zestawy: kartka dla mamusi z gratulacjami i folder z płytą CD na zdjęcia maluszka...Nie ukrywam że to moje pierwsze w życiu foldery...Do swoich prac użyłam pięknych papierów z Galerii Papieru, etykietek z Galerii Rae oraz kwiatów ze sklepu Scrap.com.pl...


Pierwszy zestaw
Papier z kolekcji Przedwiośnie , kwiatki zielone i żółte oraz etykietki






Drugi zestaw
Papier z kolekcji Cudowne lata, kwiatki błękitne i białe oraz etykietki oraz tagi






Trzeci zestaw
Papier z kolekcji Cudowne lata oraz etykietki






6 komentarzy:

  1. no dzis kolejny raz zbierma szczeke z podlogi- wychodzi Ci to wszystko tak slicznie, ze az nie wiem co napisac. boskie sa te zestawy :) dla dziewczynek rozumiem,ze jakas serie niedlugo tez dasz ? :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa...dla dziewczynek już są w produkcji ale wstawię fotki jak zrobię co najmniej 3 zestawy...

      Usuń
  2. Cudne zestawy. Najbardziej mi się pierwszy podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy i bardzo pomysłowe :-)

    OdpowiedzUsuń