wtorek, 17 kwietnia 2012

Wymianka Kartkowa!!!

Była już Wielkanoc więc czas najwyższy pokazać kartki wielkanocne które dostałam od 4 koleżanek blogowych za pośrednictwem Romantyczki która zorganizowała wymiankę kartkową. Pokazuję je tak późno ponieważ czekałam na piątą kartkę ale niestety do tej pory nie dotarła...zaginęła gdzieś na poczcie... Miło jest dostać piękne karteczki, zwłaszcza że tradycja troszkę podupadła i ludzie wolą wysłać mail lub sms zamiast pocztówki czy kartki ręcznie robionej.

Ogromną przyjemność sprawiło mi robienie tych Wielkanocnych karteczek.


Wysłałam takie karteczki:


A otrzymałam takie:



3 komentarze:

  1. sliczne wyslane ale tez sliczne otrzymane. a ten haftowany krolis rewelka

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne karteczki , ale dostałas tylko 4 ? uuu, nie dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wysłałaś:) Cieszę się, że moja doszła ;)
    Może ta 5 gdzieś się błąka po świecie i kiedyś do Ciebie dotrze :)))
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń