niedziela, 22 kwietnia 2012

Wymianka wiosenna!!!


Dziś jest 22 kwietnia czyli Dzień Ziemi.
Jakiś czas temu wzięłam udział w wiosennej wymiance w Uroczysku Luny. W paczce do wymiankowej pary trzeba było wysłać coś wiosennegowykonanego własnoręcznie, coś słodkiego i przydasie.



Ja wysłałam Romantyczce paczkę z taką zawartością:
(wszystko w mojej ukochanej zieleni)



Kartka



Biżuteria - kolczyki i bransoletka



Przydasie



Słodkości





A otrzymałam taka paczkę od Lidki :





A w niej fajna zielona torba ...



A w niej takie cuda:



Notes



Bransoletka w komplecie z kolczykami i broszka filcowa



Przydasie



I słodkości



1 komentarz:

  1. hej:) pytałaś mnie na blogu o niezapominajkową:)
    pisałam kilka postów wczesniej, że cudńka dotarły:) pochwale się zdjęciowo jak moja przesyłeczka dojdzie:) Jutro wyrusza:) bo musze jeszcze zdjęcie zrobić. poleci priorytetem więc szybciutko będzie na miejscu:)

    OdpowiedzUsuń