poniedziałek, 14 maja 2012

Pamiątki, dyplom, kartki - wielki mix

Przedstawiam dwie Pamiątki z okazji Rocznicy Pierwszej komunii Świętej:

dla Małgosi
i dla Natalki


A teraz czas na dyplom z okazji obrony pracy magisterskiej dla Ani od koleżanek


Tutaj zaczyna się mix kartkowy który wykonałam z sobotę wieczorkiem...napisy będę wklejać jak ktoś sobie zażyczy...nigdy nie wiadomo na jaka okazję jaka kartka się spodoba...
















 A na koniec chwale się co dostałam od mojej Beatki z bloga Koraliki Beaty..100szt pięknych papierków origami które wykorzystam do kartek i innych rzeczy oraz 2 piękne kamee...


 A tutaj niteczka do kartek i albumów oraz herbatki i cukierki które zjadła moja młodsza córa zanim pstryknęłam fotkę...to dostałam od Ani z bloga anula handmade za pośrednictwem mojej Beatki...

1 komentarz:

  1. sliczne kartki i pamiatki. niesamowity mix kolorow i faktur :)

    ciesze sie,ze karteczki sie przydadza do takich cudeniek buziaki

    OdpowiedzUsuń