czwartek, 12 lipca 2012

Wymianka...

Po raz kolejny wzięłam udział w wymiance u Sylwii z bloga Uroczysko Luny...tym razem jest wymianka pachnąca różami...


Moją wymiankową parą była Myszelka z bloga Myszelkowy misz-masz...oto co dla Niej przygotowałam:


Pudełko...


 ...a w nim całe mnóstwo wszystkiego...


...kartka...


 ...tea-lighty i zapałki...


 ...scrapuszko...


 ...małe pudełeczko...


 ...a w nim kolczyki filcowe...


 ...przydasie...


 ...i słodkości...



A ja od Myszelki dostałam taka paczuszkę:

...cała paczuszka...


 ...serwetki, kwiatki i etui na telefon...


 ...piękne kolczyki...


 ...przydaśki - serwetki...


 ...słodkości...



Kolejna wymianka u Luny zaliczona do udanych...dziękuję...

6 komentarzy:

  1. ale duzo cudownych rzeczy naszykowalas :) pieknie

    a sama ile "lakoci" bizutkowych i nie tylko otrzymalas. suuuper wymianka

    OdpowiedzUsuń
  2. ...dzięki Ata...starałam się żeby wszystko wyszło idealnie...chyba mi się udało...heheheh

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny różany komplecik zrobiłaś :))) i dostałaś też śliczne rzeczy :) cieszę się że jesteś zadowolona:) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dzięki...u Ciebie na wymiankach jestem zawsze zadowolona...szkoda że nie wszystkie dziewczyny mają tyle szczęścia...

      Usuń
  4. Rzeczywiście potwierdzam, piekne rzeczy dla mnie przygotowałaś, pudełeczka przepieknie ozdobione, wszystko cudnie zapakowane, że podczas rozpakowywania aż dech zapiera. Ja nie miałam do tej pory nic wspólnego ze scrapowaniem, lecz dzięki przydasiom od Ciebie mam ochotę spróbować. Piękne tworzysz rzeczy i takie z gustem. Notesik wspaniały i świeczki, wszystko ślicznie prezentuje się, dziękuję. Ja mam wątpliwości czy jesteś zadowolona z prezentu ode mnie... W planach było więcej, jednak zbyt krótka ostatnio doba je zweryfikowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...cieszę się że jesteś zadowolona...nie potrzebnie napisałaś że w planach było więcej bo teraz będę myśleć o tym co mogłabyś jeszcze cudnego zrobić...hehehhe...pozdrawiam...

      Usuń