wtorek, 18 września 2012

Wymianka księżycowa

Tym razem pokaże Wam wymiankę księżycową zorganizowana przez Sylwię z bloga Uroczysko Luny...


To już kolejna wymianka u Luny w której biorę udział...jak zawsze jestem zadowolona...
Moją wymiankową para była Bożenka z bloga Boniusiowe Cudeńka...


Oto co ja przygotowałam:

Cała paczka...


...przepiśnik...


...notes...


...świeczki...


...kubek i herbatkę do picia przy blasku księżyca..


...przydaśki: koraliki bo wiem że się przydadzą do robienia biżutków...




Ja natomiast dostałam taką paczkę:


...piękna broszka... 


...śliczne pudełeczko...


...a w nim piękne kolczyki sutaszowe...


...oraz turkusowe...


...herbatki i cukierki...


...i świeczki...



Mam nadzieję że Bożenka jest zadowolona z naszej wymianki...ja jestem i to bardzo...dziękuję Sylwia za zorganizowanie kolejnej wspaniałej wymianki...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz