niedziela, 13 stycznia 2013

...Poświątecznie...

...dziś na szybko pokarzę Wam stroik który zrobiłam dla mojej Beatki z bloga Koraliki Beaty...to najładniejszy stroik ze wszystkich zrobionych przed świętami...ehhehehe...pokażę równiesz karteczke świateczną i cudną bransoletkę którą dostałam od Mikołaja - Magdaleny z bloga Pasje Madzik....



Dostałam jeszcze karteczkę od Beatki piękna ale kupną i karteczkę którą pokazywałam w poście ze święteczną wymianką scrapuszkową...wysłałam 20 kartek a dosałam 3...z roku na rok liczba się powiększa...może za rok dostanę kilka więcej...heheheheh...

6 komentarzy:

  1. Stroiczek wyszedł prześlicznie : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroik piękny:))Dziękuję za wizytę i miłe słowa:))Miłego dnia, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroik prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. stroik wyszedl cudownie- potwierdzam byl piekna ozdoba stolu:) dzieki jeszcze raz

    a karteczka byla kupna bo na mnie krzyczysz jak sama robie scrapki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroik przecudny!
    A bransoletka, cóż też bym taką chciała :P

    OdpowiedzUsuń