sobota, 21 września 2013

Oficjalnie...

W czwartek 19 września brałam udział w oficjalnej imprezie z okazji I Urodzin Cukierni Kosmetycznej. Miałam przyjemność być tam gdyż byłam jednym ze sponsorów. Przygotowałam dla przybyłych osób wianuszki których oczywiście nie sfotografowałam bo czasu mi zbrakło. A teraz szybka fotorelacja z tego wydarzenia.


Słodkości do kąpieli z Cukierni Kosmetycznej



Mój mały wkład w imprezę która odbyła się w Ogrodach Urody




 Magdalena Bolesławska właścicielka TuTu Princess jako jedna ze sponsorów wrzuca swoje upominki do torebek prezentowych dla przybyłych gości


 Tu ja z za z Madzią


 Przybyła również Pin Up Candy aby się pokazać i zachęcić do przybycia na jej pokaz który odbył się później na nie oficjalnym spotkaniu w klubie

 
Tu ja z Madzią Właścicielką Cukierni Kosmetycznej


 Torcik urodzinowy zrobiony przez utalentowaną Sylwię


 Przybyła również Olga Barej utalentowana wokalistka jazzowa


 Była również z nami Ilona


 A tu już mniej oficjalna imprezka wieczorową pora w Platinum Club & Restaurant





2 komentarze: