środa, 16 października 2013

I ostatnie obiecane karteczki

Ostatnia dawka karteczek robionych na zamówienie oraz kilka  poczynionych na Bierzmowanie czworga dzieciaków z mojej parafialnej scholi ;)


Kartki w podziękowaniu






Bierzmowanie





Podzielę się z Wami miła wiadomością, jak zawiozłam do sklepu 80szt karteczek to panie były tak zachwycone że zamówiły kolejne do drugiego sklepu. Teraz zostało mi tylko tworzenie i zanudzanie Was kolejnymi zdjęciami. Nawet nie wiecie jakie to miłe uczucie być docenionym ;)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe odwiedziny:))
    Robisz śliczne karki... ja nie mam takich zdolności i... cierpliwości. Może miałabyś ochotę i czas zrobić jedną dla dziewczynki. Bierzemy (blogerki) udział w akcji-urodzinowa kartka.
    Szczegóły tutaj: http://poverpoljenouvelle.blogspot.com/2013/10/urodzinowa-kartka.html
    Ja wysyłam kupną kartkę, ale dołączam zrobione przez siebie serduszko.
    Chora dziewczynka ma marzenie, więc czemu nie pomóc w realizacji:))

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne

    tak mozesz zanudzac :)

    gratuluje

    OdpowiedzUsuń