piątek, 7 marca 2014

Piękny dzień

Ależ miałam dziś piękny dzień. Zawiozłam dzieci na 9 do przedszkola i szkoły po czym pojechałam po koleżankę żeby na zakupki się udać. Spędziłam z Nią dużo czasu bo aż do 16.60. Kupiła sobie strój galowy do pracy, byłyśmy na dobrym jedzonku, odebrałam w końcu swój ukochany aparat z naprawy a co najważniejsze spotkały mnie dziś dwie niespodzianki. Pierwsza to paczuszka która przyszła poczta od Magdy z bloga Pasje Madzik. A w paczuszce prezent z okazji urodzin które mam w poniedziałek. A druga niespodzianka to prezent od Kasi z którą spędziłam dziś dzień. Również z okazji poniedziałkowych urodzin. Ależ jestem szczęśliwa. Dziękuję dziewczynki.


A tak wygląda zawartość paczuszki od Magdy

Przepiękna bransoletka


Śliczna kartka


Przepiękne kwiaty


I to co tygryski lubią najbardziej czyli wycinanki



A od Kasi dostałam taka bransoletkę





4 komentarze:

  1. Gratuluję prezentów. Wszystkie kochamy niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że miałaś taki piękny dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci jak najwięcej takich pięknych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki dzien to jest to- super. piekne prezenty

    i jeszcze raz wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń