poniedziałek, 29 września 2014

Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu

W sobotę byłam na Craft Party w Poznaniu. Pierwszy raz gdzie indziej niż w Warszawie. Było bardzo fajnie. Super organizacja, dobre jedzonko i wspaniałe towarzystwo. Czego chcieć więcej. Najwspanialsze w ten weekend było to że w końcu osobiście miałam przyjemność poznać Magdę z bloga Pasje Madzik i spędziłam z Nią sporo czasu w ten weekend.
Jedyne co mnie zawiodło na crafcie to wymiana tytkowa. Nie dość że nie dostałam zakładki która miał być podstawowym elementem tytki to jeszcze przydasie dawały wiele do życzenia :(   Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu że nie warto brać udziału w wymiankach w ciemno. A szkoda bo lubiłam to. Niestety nie podoba mi się to że ja się staram i wkładam serce w to co robię a inni olewają to. No dobra koniec smutków już. Teraz kilka fotek z craftu.


 Ja z Magdą w towarzystwie Martusi z Magicznej Kartki


 
 Z Magdą z My Work Space


 Z Anią z Lemoncraft


 Magda z Agnieszką która robi cudeńka z filcu i nie tylko


Magda buszuje w papierkach Magicznej Kartki

3 komentarze:

  1. ale się wystraszyłam, myślałam, że piszesz już o mojej wymiance, no niestety tak jest, ludzie bez wstydu zapisują się do zabawy, a potem wysyłają pierdoły, które im w domu zalegają....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana z Twojej wymianki to ja będę zadowolona nawet w 200%....jestem tego pewna :)

      Usuń
  2. To był fantastyczny dzień :) I wreszcie spotkałyśmy się w realu:) :) :)

    OdpowiedzUsuń