piątek, 24 października 2014

Rocznica ślubu

Dziś tylko jedna karteczka gdyż nie mam ostatnio czasu na robienie zdjęć. Sezon ślubny się zakończył więc i dekoracje kwiatowe również. Ale za to robię teraz wiązanki i stroiki na 1 listopada, posypało się troszkę zamówień. Dodatkowo do sklepów zrobiłam kilkadziesiąt prostych kartek ale nimi nie będę Was zanudzać bo są to bardzo proste kartki....kiedyś pokazywałam...Tak więc troszkę się u mnie dzieje teraz. Kolejny gorący okres. Ale idą zmiany, duże zmiany :) ale o tym powiem dopiero jak już to nastąpi. Na pewno do 15 listopada się dowiecie i może wtedy zrobię jakieś candy na dobry początek nowego życia :p
Dla zainteresowanych to nie wychodzę za mąż i nie jestem w ciąży :p


A oto moja karteczka z okazji 50-tej rocznicy ślubu


2 komentarze:

  1. Karteczka piękna, delikatna, a jednocześnie strojna, na pewno się bardzo podobała jubilatom:)
    Kasiu zapraszam do mnie po niespodziankę:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka sliczna a zmiany beda cudowne- niech sie wszystko uda i niech to bedzie szczesliwe miejsce na rozne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń