niedziela, 4 października 2015

Craft Party w Poznaniu

Dziś pokaże kilka zdjęć z Poznania. Byłam tam po raz drugi i na pewno nie ostatni. Przemiła atmosfera, dobre jedzonko i wspaniali  ludzie. Tym razem pojechałam autkiem nie busem. Wyjechałam w piątek a wróciłam w niedzielę.  Cały ten czas spędziłam z Magdą z bloga Pasje Madzik która gościła mnie w swoim domu. Na powitanie dostałam od Magdy storczyka co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem i przemiłą niespodzianką. 
A teraz kilka zdjęć z mojego wyjazdu. 


Storczyk cymbidium od Magdy 


Ja z Aboku


Magda z Martusią 


Buszująca Magda 


Ja z Martusią 


Sylwia, ja i Monika 


Magda z Anią 


Ania z Witkiem 



Ha z Arletką 


Kartka w postaci shaker box którą zrobiłam podczas ploteczek z Magdą 




3 komentarze:

  1. Kasiu, to był świetny weekend :) A my znów bez wspólnej fotki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, znów nie wyszło....jak przyjedziesz do mnie to nadrobimy :)

      Usuń