wtorek, 17 grudnia 2013

Kartkowa wymianka

Dawno nie brałam udziału w żadnych wymiankach, gdyż się zraziłam. Ale doszłam do wniosku że Święta to taki czas że miło dostać fajną niespodziankę więc skusiłam się na kartkową wymiankę u Etoile.


Każda uczestniczka zabawy wysyła paczuszkę do 2 osób. W paczuszce musiała znaleźć się kartka, jakieś słodkości, coś ręcznie robionego nie świątecznego i jeśli ktoś ma ochotę to coś z dekoracji świątecznych.

Moją pierwszą wymiankową parą była Dorota której wysłałam taką paczuszkę:

Karteczkę, przepiśnik, świeczniki, i słodkości 

Ja od Dorotki dostałam takie cudeńka:

Karteczkę, piękne sutaszki, papierowe przydaśki i słodkości

Bardzo jestem zadowolona z tej wymianki z Dorotką. Dziękuję Ci kochana za takie piękne rzeczy.





Drugą moją wymiankową parą była Dotk@ której wysłałam taką paczuszkę:

Karteczkę, adresownik, świezniki oraz słodkości

Ja natomiast dostałam taką paczuszkę:

Kartkę, świeczniki, podkładki, kolczyki, słodkości
 
Dziękuję Ci Dotk@ za ta fajna wymiankę

2 komentarze: